Få svar direkt

Här får du svar på tekniska frågor, köpguide, faktorur, medlemskap och mycket mer

-Din Guide i 3 steg:

1- Beställ ett transportpaket och möt upp leverantören.

  • Beställ transportpaketet som bäst uppfyller dina behov, exempelvis
    ''Prio'', med hänsyn till din befintliga adress i Uppsala län och dess avstånd från stadskärnan.
  • Lägg till produkter i reparation´s planen, exempelvis ''BYTE AV SLANG'' (Rekomenderas inte om du vill komma billigare undan än ordinarie priser).
  • Invänta leverantörens ankomst inom den tidsram som specificerades i det valda paketet."

2- Investera din tid i något du älskar.

  • Baserat på din beskrivning av problemet kommer vi att undersöka din cykel och skicka en detaljerad reparationsplan med kostnadsförslag direkt till din e-post. Du får en delad varukorg där du kan justera de föreslagna tjänsterna efter dina önskemål.
  • Genom att slutföra köpet av produkterna i varukorgen godkänner du cykelreparationen.
  • Vänligen notera att uteblivet svar eller avslag på alla de föreslagna åtgärderna inom 24 timmar resulterar i att cykeln återsänds i befintligt skick.
    Läs mer

3- Invänta leverantörens ankomst för återtransport av din cykel.

Efter att cykeln är reparerad kommer leverantören att kontakta dig via sms för att ordna en tid för hemleverans.

Läs mer!